close



Have You Ever Seen The Rain




Someone told me long ago
在很久以前有人告訴我
There's a calm before the storm
暴風雨前的寧靜
I know, It's been coming for some time
我知道, 他在某些時候會到來
When it's over, so they say, It'll rain a sunny day
當他結束後, 他們又說, 將會在晴天中下起雨
I know, Shining down like water
我知道, 陽光就像雨水般的灑下
I want to know, Have you ever seen the rain?
我要知道的是, 你曾見過那場雨嗎
I want to know, Have you ever seen the rain
我要知道的是, 你曾見過那場雨嗎
Coming down on a sunny day?
那場在晴天中下的雨

 

Yesterday, and days before
在昨天, 還有幾天之前
Sun is cold and rain is hard
陽光是如此的冰冷, 雨是下的如此的大
I know, Been that way for all my time
我知道, 用盡我全部時間的那種方式來知道
Till forever, on it goes Through the circle, fast and slow
他時緩時快的循環著直到永遠
I know, It can't stop, I wonder
我知道, 我也懷疑著, 他是停不下來的

 

I want to know, Have you ever seen the rain?
我要知道的是, 你曾見過那場雨嗎
I want to know, Have you ever seen the rain
我要知道的是, 你曾見過那場雨嗎
Coming down on a sunny day?
那場在晴天中下的雨

 

 



轉載來自Yahoo!奇摩知識+




 

arrow
arrow
    全站熱搜

    mycatsmile 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()